
Onderwerpen
- Buitenlandse BTW terugvragen
- Auto huren
- Hoe reserveer ik een hotelovernachting met mijn Mobility Card?
- Kan ik mijn transacties online labelen als privé, zakelijk of woon-werk kosten?
- Waar kan ik tanken en gebruikmaken van andere mobility services in Europa?
- Ik heb drie keer een foute pincode ingevoerd. Waarom kan ik mijn XXImo Mobility Card niet meer gebruiken?
- Wat is ABC tanken?
- Wat kan ik met Mijn XXImo?
- Waar kan ik de XXImo Mobility Card gebruiken?
- Hoe kan ik tussentijds tegoed opladen?
- Hoe kan ik kaarten aanvragen of beheren?
- Hoe heb ik inzicht in mijn saldo?
- Hoe wordt mijn saldo weer aangevuld?
- Hoe werkt het opladen van de XXImo Mobility Card?
- Hoe kan ik mijn XXImo Mobility Card opzeggen?
- Het tegoed op mijn XXImo Mobility Card is bijna op, hoe kan ik mijn kaart van extra tegoed voorzien?
- Waarom lukt het me niet om in te loggen op “Mijn XXImo”?
- Hoe kan ik mijn XXImo-mobiliteitsdiensten aanpassen?
- Kan ik ook geld opnemen met de XXImo Mobility Card?
- Mijn XXImo Mobility Card is beschadigd. Hoe kan ik een nieuwe krijgen?
- Mijn XXImo Mobility Card is gestolen / verloren. Wat moet ik doen?
- Ik weet mijn pincode niet meer, wat moet ik doen?
- Waarom krijg ik geen resultaat op de app bij ‘XXImo in de buurt’?
- Waarom kan mijn locatie niet gevonden worden binnen de Milo-app?
- Mijn tegoed op de XXImo Mobility Card is lager dan verwacht, hoe kan dit?
- Bij “Transacties” in Mijn XXImo zie ik bij “Mobiel parkeren” dat het aantal geparkeerde minuten niet ingevuld is, hoe kan dit?
- Waar kan ik de XXImo Mobility Card gebruiken?
- Hoe krijg ik als kaarthouder inzicht in mijn transacties?
- Hoe kan ik mijn XXImo Mobility Card gebruiken om bij een parkeergarage te parkeren?
- Wat zijn de kosten van de XXImo Mobility Card?
- Hoe activeer ik mijn XXImo Mobility Card?
- Ik wil ook de tol kunnen betalen met mijn kaart, welke dienst zet ik hiervoor aan?
- Kan ik tussentijds diensten aan- en uitzetten?
- Hoe weet ik hoeveel ik nog op mijn kaart heb staan?
- Ik wil mijn limiet verhogen, kan dat?
- Ik wil mijn auto wassen bij een tankstation, maar mijn kaart wordt niet geaccepteerd.
- Het lukt niet om mijn pincode op te slaan, wat nu?
- Waar kan ik tanken met mijn XXImo Mobility Card?
- Ik weet mijn pincode niet meer
- Hoe activeer ik mijn kaart?
- Mijn XXImo Mobility Card werkt niet, kunt u mij helpen?
- Ik heb mijn weeklimiet verhoogd maar mijn tegoed is nog niet aangevuld. Ik ga vandaag op reis en ik heb het geld nodig. Kunt u mij helpen?
- Ik wil graag maandelijks automatisch mijn tegoed laten opwaarderen in plaats van wekelijks, is dat mogelijk? (reguliere klanten)
- Kan ik de automatische incasso via mijn creditcard laten verlopen?
- Ik heb geen smartphone, hoe kan ik zien waar ik bevoegd ben om te tanken?
- Ik wil mijn kilometerstand invoeren maar ik heb geen sms ontvangen. Hoe kan ik deze alsnog invoeren?
- Ik heb niet kunnen afrekenen met mijn XXImo Mobility Card. Ik heb dit bedrag voorgeschoten hoe kan ik dit declareren?
- Wat kan ik met mijn kaarthouder account?
- Wat kan ik met mijn Mobility Manager account?
- Ik weet mijn pincode niet meer, hoe kan ik deze opvragen?
- Ik ben mijn wachtwoord als kaarthouder vergeten, hoe kan ik deze opnieuw aanvragen?
- Ik heb mijn wachtwoord gereset maar ik ontvang geen e-mail met een link om mijn wachtwoord opnieuw aan te maken. Kunt u mij helpen?
- Ik kan niet meer inloggen op ‘Mijn XXImo’
- Hoe kan ik mijn XXImo Mobility Card opzeggen?
- Hoe kan ik extra geld op mijn kaart zetten?
- Hoe kan ik mijn XXImo Mobility Card gebruiken in parkeergarages?
- Kunt u mij het ABC principe uitleggen?
- Kan ik mijn pincode wijzigen?
- Hoe kan ik mijn declaratie indienen?
- Hoe kan ik mijn kilometerstand registreren?
- Kan ik tanken bij alle tankstations in Nederland?
- Waar kan ik mijn pincode opvragen?
- Hoe kan ik mijn kaart activeren?
- Hoe lang duurt het voordat ik mijn XXImo Mobility Card ontvang?
- Hoe activeer ik mijn XXImo Mobility Card?