
Onderwerpen
- Wat moet ik doen bij (een vermoeden van) fraude?
- Verlies of diefstal XXImo Mobility Card
- Mijn XXImo Mobility Card is verdwenen. Wat moet ik doen?
- Ik kan mijn XXImo Mobility Card nergens terug vinden. Wat moet ik doen?
- Ik ben mijn XXImo Mobility Card kwijtgeraakt. Wat nu?
- Mijn XXImo Mobility Card is zoekgeraakt. Wat moet ik doen?
- Mijn XXImo Mobility Card is kwijt. Wat moet ik nu doen?
- Kan ik mijn XXImo Mobility Card laten deblokkeren?
- Kan ik contant geld opnemen met de XXImo Mobility Card?
- Waarom lukt het me niet om in te loggen op ‘Mijn XXImo’?
- Mijn XXImo Mobility Card is gestolen / verloren. Wat moet ik doen?
- Ik heb drie keer een foute pincode ingevoerd. Waarom kan ik mijn XXImo Mobility Card niet meer gebruiken?
- Ik weet mijn pincode niet meer, wat moet ik doen?
- Op welke manieren is de beveiliging van de XXImo Mobility Card gewaarborgd?
- Hoe kan ik de pincode van mijn XXImo Mobility Card kiezen?
- Mijn XXImo Mobility Card is gestolen / verloren. Wat moet ik doen?