
Onderwerpen
- Wat zijn de spelregels voor declareren?
- Wat zijn de spelregels voor het indienen van een declaratie?
- Kan ik mijn XXImo Mobility Card laten deblokkeren?
- Wat moet ik doen als mijn kaart is gestolen of verloren is?
- Waar kan ik mijn reizen met openbaar vervoer inzien?
- Ik heb een NS Businesscard. Kan ik deze omwisselen?
- Kan ik alleen met de trein, of ook met de bus, tram, metro?
- Ik kan mijn Work & Go kaart ook gebruiken in de taxi, hoe werkt dat?
- Ik heb gehoord dat tankpassen vaak weliswaar korting geven, maar dat ik dan toch veel meer betaal dan de eigenlijke pompprijs, klopt dit?
- Hoe werkt de dalurenkorting?
- Spaar ik ook als ik gedeeltelijk in de daluren en gedeeltelijk in de spitsuren reis?
- Wat zijn daluren?
- Tot wanneer kan ik een declaratie indienen?
- Waar vind ik de tarieven?
- Wat zijn de kosten van de XXImo Mobility Card?
- Hoe bereik ik de servicedesk?
- Hoe kan ik mijn XXImo Mobility Card opzeggen?
- Ik heb een klacht, waar kan ik daarmee terecht?
- Mijn kaart is geblokkeerd omdat ik te vaak een verkeerde pincode heb ingevoerd. Wat nu?
- Mijn e-mailadres is gewijzigd, kan ik dit zelf aanpassen?
- Wat is mijn gebruikersnaam (kaarthouder)?
- Hoe kan ik een declaratie indienen?
- Ik zie dat er een bedrag is afgeschreven van mijn rekening, maar waar bestaat dit bedrag uit?
- Het lukt niet om mijn pincode op te slaan, wat nu?
- Ik weet mijn pincode niet meer
- Jullie hebben geld van mijn rekening gehaald en ik heb de kaart nog niet gebruikt, waarom is dat?
- Mijn XXImo Mobility Card werkt niet, kunt u mij helpen?
- Ik heb mijn weeklimiet verhoogd maar mijn tegoed is nog niet aangevuld. Ik ga vandaag op reis en ik heb het geld nodig. Kunt u mij helpen?
- Ik wil graag maandelijks automatisch mijn tegoed laten opwaarderen in plaats van wekelijks, is dat mogelijk? (reguliere klanten)
- Als ik gebruik maak van een privérekening kan ik dan geen klant worden bij XXImo?
- Kan ik de automatisch incasso ook via mijn privérekening laten verlopen?
- Kan ik de automatische incasso via mijn creditcard laten verlopen?
- Mijn zakelijke rekeningnummer is gewijzigd, wat moet ik nu doen?
- Ik heb mijn saldo geraadpleegd en ik zie dat ik 18,15 euro (voorbeeld) negatief sta. Ik heb mijn kaart nog niet gebruikt/ontvangen. Hoe kan dit?
- Ik heb mijn contract opgezegd maar mijn tegoeden nog niet retour ontvangen, wanneer zal ik dit bedrag retour ontvangen?
- Ik heb niet kunnen afrekenen met mijn XXImo Mobility Card. Ik heb dit bedrag voorgeschoten hoe kan ik dit declareren?
- Ik zie mijn facturen niet in Mijn XXImo
- Ik ben mijn wachtwoord als kaarthouder vergeten, hoe kan ik deze opnieuw aanvragen?
- Ik heb mijn wachtwoord gereset maar ik ontvang geen e-mail met een link om mijn wachtwoord opnieuw aan te maken. Kunt u mij helpen?
- Hoe kan ik mijn XXImo Mobility Card opzeggen?
- Kunt u mij het ABC principe uitleggen?
- Kan ik mijn pincode wijzigen?
- Hoe kan ik mijn declaratie indienen?
- Hoe kan ik mijn kaart activeren?
- Ik ben mijn wachtwoord vergeten
- Hoe kan ik inloggen als Mobility Manager / werkgever?
- Hoe kan ik inloggen als kaarthouder?
- Hoe activeer ik mijn XXImo Mobility Card?