
Onderwerpen
- Kan ik gebruik maken van het Openbaar Vervoer met mijn Mobility Card?
- Kan ik een OV fiets huren met mijn Mobility Card?
- Ik ben vergeten uit te checken met mijn zakelijke XXImo OV-chipkaart, hoe vraag ik mijn geld terug?
- Hoe voer ik een klasse wissel uit met mijn zakelijke OV-chipkaart?
- Waar kan ik mijn reizen met openbaar vervoer inzien?
- Ik heb een NS Businesscard. Kan ik deze omwisselen?
- Wat zijn daluren?
- Hoe ontvang ik korting op de parkeertarieven met mijn XXImo Mobility Card?
- Hoe wordt het tarief van mijn reis bepaald?
- Kan ik het saldo op mijn zakelijke OV-chipkaart zelf ophogen?
- Wat moet ik doen als mijn zakelijke OV-chipkaart niet goed werkt?
- Wat moet ik doen als mijn zakelijke OV-chipkaart is gestolen of verloren is?
- Waarvoor kan ik de zakelijke OV-chipkaart gebruiken?
- Hoe werkt een zakelijke OV-chipkaart?
- Hoe kan ik mijn zakelijke OV-chipkaart activeren?
- Ik heb nog niet eerder met mijn OV-chipkaart gereisd, maar ik zie dat er nog geen saldo op staat.
- Hoe activeer ik mijn zakelijke OV-chipkaart?