Hoe kan ik extra geld op mijn kaart zetten?

Indien u voor 14:30 uur het bedrag overmaakt, zal het tegoed de volgende werkdag op uw kaart staan. Maakt u het bedrag na 14:30 uur over dan zal het tegoed op de tweede werkdag na de dag van betaling op uw kaart staan. Dit werkt als volgt:

  1. Bepaal de hoogte van het benodigde extra tegoed.
  2. Zoek het XXImo-klantnummer op. Dit is het 8-cijferige klantnummer dat op de voorkant van uw XXImo Mobility Card onder uw naam staat (dus niet het kaartnummer).
  3. Maak het bedrag over naar rekeningnummer IBAN NL92ABNA0504017500 t.n.v. XXImo B.V. BIC: ABNANL2A. Geef als omschrijving alleen het XXImo-klantnummer mee.
  4. Uw actuele saldo van de kaart wordt weergegeven in ‘Mijn XXImo’ en de Milo-app.

Bent u zo goed geholpen?

Terug naar overzicht