Hoe kan ik tussentijds tegoed opladen?

Elke maandag wordt het tegoed op de kaart automatisch aangevuld tot de maximale weeklimiet. Het tussentijds opwaarderen werkt als volgt:

  1. Bepaal de hoogte van het benodigde extra tegoed.
  2. Zoek het XXImo-klantnummer op. Dit is het 8-cijferige klantnummer wat op de voorkant van uw XXImo Mobility Card onder de naam staat (dus niet het kaartnummer).
  3. Maak het bedrag over naar ABN Amro rekeningnummer IBAN NL92ABNA0504017500 t.n.v. XXImo B.V. BIC: ABNANL2A. Geef als omschrijving alleen het XXImo-klantnummer mee.
  4. Indien u op maandag tot en met donderdag voor 14.30 uur de overboeking aanbiedt bij uw bank zal het extra saldo de volgende werkdag na 9:00 uur op de XXImo Mobility Card zijn bijgeschreven. Wanneer u een betaling op vrijdag of na 14:30 uur uitvoert, wordt het bedrag binnen twee werkdagen op de XXImo Mobility Card bijgeschreven. Uw actuele saldo van de kaart wordt weergegeven in Mijn XXImo en de Milo app.

Aan te raden is om met uw Mobility Manager in overleg te gaan om te bepalen of de wekelijkse limiet voldoende is voor uw mobiliteitswensen.

Bent u zo goed geholpen?

Terug naar overzicht