Hoe wordt mijn saldo weer aangevuld?

Elke week wordt het saldo op de kaart aangevuld tot het, bij het aanvragen van de kaart ingevoerde, gewenste bestedingstegoed. De eerste keer zal dit het volledige tegoed zijn. Daarna wordt het wekelijkse verbruik weer aangevuld tot de weeklimiet. Deze weeklimiet is altijd op maandagochtend weer beschikbaar.

Voorbeeld: Stel, u heeft berekend dat u per week een tegoed van € 300,- nodig heeft. Dan wordt er in de eerste weekincasso € 300,- als tegoed op de kaart gezet. Indien u in de week erna voor € 200,- hebt besteed met de XXImo Mobility Card, dan zal de volgende weekincasso € 200,- bedragen. Het beschikbare saldo op de XXImo Mobility Card bedroeg immers nog € 100,-.

Als van een mobiliteitsdienst meer dan 80% van de wekelijkse limiet is verbruikt, krijgt u van ons een e-mail met een melding hiervan. Mocht u na deze melding een hoger tegoed nodig hebben dan kunt u twee verschillende acties ondernemen:

  1. De administrator kan bedragen van andere diensten voor u herverdelen. Voorbeeld: u heeft nog een ruim tanktegoed maar geen parkeertegoed meer dan kan dit met één klik worden aangepast.
  2. U vraagt uw administrator het saldo op uw kaart te verhogen.

Bent u zo goed geholpen?

Terug naar overzicht