Ik heb mijn weeklimiet verhoogd maar mijn tegoed is nog niet aangevuld. Ik ga vandaag op reis en ik heb het geld nodig. Kunt u mij helpen?

U kunt tussentijds het weeklimiet aanpassen, houdt u er wel rekening mee dat deze pas meegaat met de eerstvolgende reguliere incasso en dat dit niet tussentijds opgehaald wordt. De reguliere incasso’s vinden altijd plaats in de nacht van zondag op maandag. Wij kunnen uw tegoed tussentijds alleen verhogen als u een zelfbetaling doet, zie onderstaande stappen hoe dit precies werkt.

Indien u voor 14:30 uur het bedrag overmaakt, zal het tegoed de volgende werkdag op uw kaart staan. Maakt u het bedrag na 14:30 uur over dan zal het tegoed op de tweede werkdag na de dag van betaling op uw kaart staan. Dit werkt als volgt:

  1. Bepaal de hoogte van het benodigde extra tegoed.
  2. Zoek het XXImo-klantnummer op. Dit is het 8-cijferige klantnummer wat op de voorkant van uw XXImo Mobility Card onder uw naam staat (dus niet het kaartnummer).
  3. Maak het bedrag over naar ABN Amro rekeningnummer IBAN NL92ABNA0504017500 t.n.v. XXImo B.V. BIC:ABNANL2A. Geef als omschrijving alleen het XXImo-klantnummer mee.

Bent u zo goed geholpen?

Terug naar overzicht