
Mijn XXImo Mobility Card is verdwenen. Wat moet ik doen?
Bent u uw XXImo Mobility Card verloren of is deze gestolen? Geef deze vermissing dan direct door aan de politie en aan de XXImo Servicedesk. De XXImo Mobility Card wordt dan onmiddellijk geblokkeerd.
U kunt het verlies melden via de Milo app, ‘Mijn XXImo’ of door te bellen met de XXImo Servicedesk.
Milo App:
- Log in via de Milo app
- Open ‘Mijn kaarten’
- Klik op de kaart
- Klik op de link bij ‘Blokkeren’
Mijn XXImo*:
- Log in op Mijn XXImo
- Klik op ‘Profiel’
- Klik op ‘Kaarten’
- Klik op ‘Kaart verloren’
Bel XXImo:
- Vanuit Nederland: 0900 1980
- Vanuit het buitenland: +31 30 304 0641
De afdeling “Verloren en gestolen” is 7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar.
Nadat uw kaart geblokkeerd is wordt direct een nieuwe XXImo Mobility Card aangemaakt, welke zo snel mogelijk naar u verstuurd wordt. De pincode van uw nieuwe XXImo Mobility Card verandert niet.
*Het kan zijn dat uw organisatie geen gebruik maakt van Mijn XXImo. Gebruik dan de Milo app of bel de XXImo Servicedesk.