Mijn XXImo Mobility Card is verdwenen. Wat moet ik doen?

Bent u uw XXImo Mobility Card verloren of is deze gestolen? Geef deze vermissing dan direct door aan de politie en aan de XXImo Servicedesk. De XXImo Mobility Card wordt dan onmiddellijk geblokkeerd.

U kunt het verlies melden via de Milo app, ‘Mijn XXImo’ of door te bellen met de XXImo Servicedesk.

Milo App:
  1. Log in via de Milo app
  2. Open ‘Mijn kaarten’
  3. Klik op de kaart
  4. Klik op de link bij ‘Blokkeren’
Mijn XXImo*:
  1. Log in op Mijn XXImo
  2. Klik op ‘Profiel’
  3. Klik op ‘Kaarten’
  4. Klik op ‘Kaart verloren’
Bel XXImo:
  • Vanuit Nederland: 0900 1980
  • Vanuit het buitenland: +31 30 304 0641

De afdeling “Verloren en gestolen” is 7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar.

Nadat uw kaart geblokkeerd is wordt direct een nieuwe XXImo Mobility Card aangemaakt, welke zo snel mogelijk naar u verstuurd wordt. De pincode van uw nieuwe XXImo Mobility Card verandert niet.

*Het kan zijn dat uw organisatie geen gebruik maakt van Mijn XXImo. Gebruik dan de Milo app of bel de XXImo Servicedesk.

Bent u zo goed geholpen?

Terug naar overzicht