
Wat zijn de spelregels voor het indienen van een declaratie?
Met de XXImo-declaratiemodule op ‘Mijn XXImo’ kunt u losse declaraties opvoeren, wanneer u onverhoopt niet met uw XXImo Mobility Card heeft kunnen betalen. Via ‘Mijn XXImo’ kunt u als kaarthouder per bon een formulier invullen.
Spelregels: (effectief vanaf 01-03-2017)
- Declaraties moeten binnen twee maanden na de mislukte transactie worden ingediend;
- Een declaratie wordt alleen behandeld wanneer u door uw werkgever geautoriseerd bent voor de specifieke mobiliteitsoptie en als uw tegoed hiervoor hoog genoeg is;
- Een kaarthouder mag maximaal drie declaraties per jaar indienen;
- Declaraties worden door XXImo één keer per maand uitbetaald;
- Om de declaratie in behandeling te kunnen nemen moet er altijd een scan van de transactie bon en het bank- of creditcardafschrift toegevoegd worden (dit mag ook een foto zijn).
Houd er rekening mee dat wij uw gedeclareerde bedrag van uw kaartsaldo incasseren, u heeft dan dus minder bestedingsruimte.