Eigen baas, eigen keuzes!

Met de Mobility Card en Milo app beheert u al uw zakelijke reisbewegingen. Of het nou gaat om een Uberrit, tanken, OV, elektrisch laden of anders. Alle diensten kunnen gecombineerd worden. U houdt zelf controle over het budget en welke diensten. Wij zorgen voor de administratie, want u heeft het al druk zat! Geen gedoe meer met bonnetjes.

Ook betalen via uw mobiele telefoon

Mobility Card en smartphone op zak? Ready to go! Ervaar het gemak om uw reis met uw mobiele telefoon en/of Mobility Card te regelen. Als ondernemer wilt u bovendien niet uw tijd verdoen met administratie, dat doen wij wel voor u.

” Met de Milo app parkeer ik gemakkelijk en snel op diverse plekken. Ik hoef zelfs mijn parkeerticket niet meer te bewaren! ” 

 

Zorgeloos reizen

Met de Mobility Card kunt u overal naartoe. Net waar u behoefte aan heeft of wat de drukte op de weg vereist. U kunt, letterlijk, alle kanten op: OV, elektrisch laden, car2go, OV-fiets, UBER, mobiel parkeren op straat en nog veel meer. Uw auto  zo nu en dan wassen? Zet de optie Carwash aan. En, geen zorgen of u wel of geen saldo heeft. Dit stelt u zelf in.

” De Mobility Card is echt een uitvinding én de beste en snelste manier om van A naar B te reizen. Ook scheelt het mij enorm veel tijd en gedoe met administratie. ” 

 

Bespaar tijd en geld

Via Milo geeft u dagelijks een overzicht van alle transacties, uitgaven en kosten. Deze mobiliteitskosten worden maandelijks verzameld op één factuur die u kunt gebruiken voor uw btw-opgave. Geen gedoe met declaraties en bonnetjes. Alle op de factuur gespecificeerde btw is 100% aftrekbaar – Fiscusproof, dus. Lees meer over btw-teruggave.

 

Milo

Milo, de all-in one Mobility app, plant, regelt en betaalt mobiliteit. Wat betekent dat? Alle beschikbare tankstations, parkeergarages, vergaderlocaties, laadpunten en autowasstraten worden getoond in de app. Milo navigeert er direct naar toe. Ook geeft Milo een actueel reisadvies op basis van de agenda, locatie, voorkeuren en verkeersinformatie.

Milo helpt bij de administratie

Milo toont alle transacties van uw Mobility Card en biedt de mogelijkheid hier een kostenplaats, klantnaam of privé/zakelijk vermelding aan toe te voegen. Deze data wordt online beschikbaar gesteld via Mijn XXImo. Geen gedoe meer met het handmatig verwerken van bonnetjes.

Meer weten?

Onze duurzame mobiliteitsoplossing sluit goed aan bij specifieke wensen. Meer weten? Bel 0900 1980 of vul het contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.