Referenties

Paragon Customer Communications is een internationale toonaangevende speler op het gebied van end-to-end klantcommunicatie voor organisaties.  In Nederland en België werken de 400 medewerkers vanuit 6 locaties voor veel verschillende klanten aan digitale transformatie, efficiëntere werkprocessen en een betere klantbeleving. Een deel van de medewerkers is voor het werk veel op pad. Hiervoor maken zij gebruik van de mobiliteitskaart van XXImo.

“Op advies van onze leasemaatschappij zijn we vier jaar geleden gestart met de XXImo-mobiliteitskaart voor alle leaserijders. Een goede zet, want we hebben geen aparte declaratiestromen meer, bieden medewerkers reisgemak en houden tegelijkertijd goed grip op de kosten”, vertelt Liesbeth van den Hoek, HR advisor.

Lees verder


Een luxe cosmeticabedrijf kiest één partij voor alle mobiliteit. Rapporteren is eenvoudiger en gemak het belangrijkste uitgangspunt

“Voorheen hadden wij voor alle vormen van mobiliteit verschillende leveranciers en declaratiestromen. Het was mijn hoofddoel om medewerkers te verlossen van de soms wel vier passen die zij op zak hadden én van het voorschieten van kosten. Dat is gelukt.” Aan het woord is Nicole de Lange, officemanager van een luxe internationaal cosmeticahuis. “De oplossing kwam zo’n vijf jaar geleden via onze leasemaatschappij. Zij brachten ons op de hoogte van het bestaan van een totale mobiliteitsoplossing. Die kende ik toen nog niet.

Lees verder


De medewerkers van Rentokil rijden voor hun werk dagelijks door het land. Zij zijn experts in het bestrijden van ongedierte en desinfecteren. “Veel van onze klanten hebben hun locaties in de steden, waar het betaald parkeren is. Dit brengt voor onze organisatie dus ook grote aantallen parkeertransacties met zich mee”, aldus Erika Vandekerkhove, Fleet & Facilities Coördinator BeLux.

Het parkeren leidt tot veel onkostennota’s. De parkeerkosten moeten eerst worden voorgeschoten en dan gedeclareerd. Erika: “parkeren is duur. Dit betekent dat mensen die wel 20 keer per maand parkeren grote geldbedragen moeten voorschieten. Daar komt bij dat het declaratieproces met al die tickets heel omslachtig is. Zowel voor de buitendienstmedewerkers als de verwerkende afdeling.

Genoeg redenen voor Rentokil om de genoemde parkeerproblemen voor eens en altijd aan te pakken en op te lossen. Daar was iedereen het al snel over eens.

“Medewerkers hoeven met de parkeeroplossing van XXImo geen parkeergeld meer voor te schieten en geen onkostennota’s in te dienen. Alles wordt automatisch geregeld met de mobiliteitskaart + app. Extra voordeel is dat we door de maandelijkse factuur ook de btw kunnen terugvragen, dat is bij de onkostennota’s niet mogelijk.” 

Lees verder


Deloitte Overal in Europa parkeren op straat én in garages en afrekenen met één mobiliteitskaart en app? Voor zo’n 4.000 medewerkers van Deloitte is dat door een nieuwe samenwerking met XXImo nu mogelijk. XXImo biedt samen met partner Easypark een totaaloplossing voor straat- en garageparkereren met Europese dekking. Lees verder. 


Athlon_cmyk

 
 
Athlon was de eerste internationale leasemaatschappij die de XXImo Mobility Card aan haar klanten aanbood. Inmiddels heeft Athlon voor haar klanten een eigen Athlon Mobility Card en een MyAthlon, powered by XXImo. Met de Athlon Mobility Card kunnen klanten naar keuze gebruik maken van alle mobiliteitsdiensten uit het XXImo netwerk.


LogoJBRA
 
 

Regel je mobiliteit goed en efficiënt voor je medewerkers dan houden zij meer tijd over voor het allerbelangrijkste: kwetsbare kinderen in de knel bijstaan. Jeugdbescherming Regio Amsterdam is XXImo klant van het eerste uur.

Ieder kind blijvend veilig, dát is de missie van Jeugdbescherming Regio Amsterdam. Jaarlijks begeleiden de 450 medewerkers van de organisatie zeker 2.200 gezinnen. “Jeugdbescherming wil daar werken waar we het meest effectief zijn. Dat is bij kinderen, bij gezinnen thuis, op scholen of bij ketenpartners. Alles is erop gericht om onze gezinsmanagers in alle aspecten van hun werk zo goed mogelijk te faciliteren.

Karen: “We waren op zoek naar een mobiliteitsoplossing voor zakelijke ritten, als aanvulling op de woonwerkvergoeding en dienstreizenvergoeding. We kozen voor de mobiliteitskaart van XXImo. Hiermee werd reizen veel eenvoudiger en tegelijkertijd konden we de administratieve werklast voor medewerkers wegnemen. Zo’n mobiliteitskaart was toen echt nog uniek en volop in ontwikkeling. Inmiddels maken we dus al heel wat jaren naar tevredenheid gebruik van de kaart.

Lees verder


Refrabo
 
 
 

Rabobank Nederland en de lokale Rabobanken maken gebruik van de Athlon Mobility Card (powered by XXImo). Rabobank heeft hierbij gekozen voor kostenreductie en het verminderen van de declaratiestroom. Met de Athlon Mobility Card kunnen de medewerkers van Rabobank tanken in een specifiek voor Rabobank medewerkers samengesteld tanknetwerk. Naast tanken, elektrisch laden, openbaar vervoer en taxi kunnen de medewerkers de kaart ook gebruiken voor parkeren in garages, bij luchthavens en op straat. Zonder dat er achteraf bonnetjes bij Rabobank gedeclareerd hoeven te worden. Dit betekent minder administratief werk.


kpmg-logo-4-300x136
 
 
KPMG Nederland maakt deel uit van een groot internationaal netwerk van professionele accountants- en advieskantoren. Ze focussen zich op het helpen van organisaties om weloverwogen besluiten te nemen en te excelleren in de wereld van vandaag en morgen. Bij KPMG Nederland werken ruim 2.800 gedreven medewerkers. Om naar kantoor te komen of klanten te bezoeken maken deze professionals sinds begin 2015 gebruik van de Athlon Mobility Card (powered by XXImo).


Refniemann

Nieman Groep is een ingenieursbureau voor bouwfysica, bouwtechniek, bouwregelgeving, installatietechniek en gevels en daken. De ingenieurs van de Nieman Groep creëren samen met hun opdrachtgevers duurzame gebouwen waarin mensen veilig, gezond en comfortabel wonen, werken en recreëren. Sinds begin 2014 tanken en parkeren deze ingenieurs eenvoudig met de XXImo Mobility Card.


RefCWT

Carlson Wagonlit Travel levert efficiënte en innovatieve oplossingen voor zakenreizen, meetings en evenementen. Dit doen ze door wereldwijd de beste mensen en hun onovertroffen service in te zetten. Carlson Wagonlit Travel maakt voor haar medewerkers voornamelijk gebruik van de zakelijke XXImo OV-chipkaart.


RefCare

Care Dienstengroep voorziet onder andere in schoonmaakonderhoud, glasbewassing en gevelreiniging en levert sanitaire voorzieningen.  Om te besparen op deze zakelijke mobiliteitskosten maakt Care Dienstengroep gebruik van XXImo in de meest brede vorm.


mconom1

Mconomy verkoopt accessoires voor mobiele telefonie, tablets etc. De producten van Mconomy worden geleverd aan vooraanstaande retailers. Voor alle bezoeken aan deze retailers hebben de werknemers van Mconomy naast voordelig tanken veel baat bij de parkeerfunctie van XXImo om snel en simpel te betalen voor parkeren bij de winkelcentra.