Content & Campagne Marketeer OMW2

Wil jij één van de grondleggers zijn van een geheel nieuw merk en deze in de markt te zetten?

Voor de introductie en uitbouw van een nieuw te lanceren merk (digital only propositie) zijn wij op zoek naar een creatieve, zelfstandige en ondernemende marketeer met een hart voor digital, die ervaren is en een kick krijgt van het genereren van traffic, leads en sales.

Jouw nieuwe plek: een door het dak gaande scale-up in de (duurzame) mobiliteit met zeer ambitieuze internationale groeiplannen!

Wat doe je?

Ben jij een kei in het van A tot Z uitrollen van een goede (digital) campagne- & contentstrategie ten behoeve van lead generatie in B2B? Heb je daarnaast ook aantoonbare ervaring met schrijven van overtuigende content? En krijg je energie van het organiseren van beurzen? Bekijk dan de vacature van Campagne & Content Marketeer!

Functieomschrijving

Als Campagne & Content Marketeer word je onderdeel van een klein en  nieuw marketingteam binnen een internationale scale up.  Je bedenkt en creëert in deze rol (online) content campagnes voor verschillende marktsegmenten, met als doel het genereren van awareness en B2B leads. Strategisch denk je na over inhoud van de campagnes, waarna je aan de slag gaat met het uitdenken van de content om zo de juiste leads binnen te halen. Je bent verantwoordelijk voor de gehele contentkalender, van creatie tot strategie en de uitwerking daarvan. Maar het bedenken van de campagnes hoef je niet alleen te doen. Hiervoor schakel je veel met verschillende collega’s en samenwerkingspartners, waarbij jij wel de leiding neemt. Je bent een goede schrijver en kan je creativiteit kwijt in het maken van content in de vorm van blogs, DM’s, whitepapers, social media posts, nieuwsbrieven en persberichten. En als het op organiseren van events aankomt sta jij klaar om dit met veel plezier op te pakken.

Wie ben jij?

Als Campagne & Content Marketeer krijg je energie van contentcreatie en het bedenken en inzetten van (digital)campagnes. Je bent organiserend sterk, iemand die van aanpakken houdt en stevig in zijn/haar schoenen staat. Om deze functie succesvol in te vullen, neem je het volgende mee:

  • Minimaal 1 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • Aantoonbare ervaring met het zelf schrijven van content;
  • Ervaring met content marketing via HubSpot of vergelijkbare marketing automation tool is een pré;
  • Ervaring met LinkedIn Ads en Google Ads;
  • Zo ga jij het verschil maken
  • Je bedenkt en creëert in deze rol (online) contentcampagnes voor de drie verschillende marktsegmenten, met als doel het genereren van awareness en B2B leads. Strategisch denk je na over inhoud van de campagnes, waarna je aan de slag gaat met het uitdenken van de content om zo de juiste leads binnen te halen. Je bent verantwoordelijk voor de gehele contentkalender, van creatie tot strategie en de uitwerking daarvan.

En als je dan ook nog het volgende af kunt vinken, dan laten we je niet meer gaan.

  • Je bent content met jezelf om wie je bent;
  • Je straalt positiviteit uit;
  • Je staat open voor groei;
  • Wordt blij van conversies;
  • Je bent bekend met de term vrijmibo.

What’s in it for you?

Wij bieden je dé kans om onderdeel te zijn van de (digitale) toekomst van één van de top mobiliteitsaanbieders. En dat doen we ook nog eens op een super plek; op het Centraal Station van Utrecht en vlakbij allerlei leuke cafeetjes en restaurants. Veel collega’s gaan daar regelmatig samen na het werk wat drinken of een hapje eten.

We bieden je verder:

  • Marktconform salaris;
  • Leuke bonusregeling;
  • Je krijgt écht de kans zelf iets op te zetten en je eigen succes te vormen;
  • Je werkt met een divers, energiek en gezellig team;
  • Je werkt in een innovatieve, groeiende internationale organisatie;
  • Een fantastische werkplek op WTC Utrecht CS met fenomenaal uitzicht;
  • Uiteraard een toekomstbestendige vervoersregeling passend bij je functie;
  • Een telefoon(vergoeding) en een laptop;
  • Dagelijkse lunchvergoeding;
  • Een persoonsgebonden studiebudget;
  • Bijdrage aan jouw ziektekostenverzekering;
  • Volop ontwikkelmogelijkheden;
  • XXImo is volop in ontwikkeling: de organisatie, onze producten en diensten en de markt waarin we opereren. Dit betekent dat we aanspraak doen op jouw flexibiliteit. Er is veel ruimte voor eigen initiatief en je krijgt veel vrijheid in het vormen van je rol en het behalen van je doelstellingen. Kortom: een uitdagende functie waarin je kunt werken met de nieuwste tools en technieken.

Over XXImo

XXImo biedt een mobiliteitsoplossing waarmee werkgevers hun medewerkers alle vervoersvrijheden kunnen bieden, terwijl zij controle houden over de zakelijke mobiliteit binnen de organisatie.

Medewerkers krijgen toegang tot alle vervoersvormen met behulp van één mobiliteitskaart en app. Hiermee kunnen zij eenvoudig hun reis boeken en betalen – van tanken, parkeren, openbaar vervoer, elektrisch laden en autodelen tot het boeken van hotels en (internationale) reizen. De gebruiker is volledig vrij om elke reis op maat in te richten.

Met het XXImo-platform kunnen werkgevers hun mobiliteitsbeleid tot leven brengen zonder administratieve rompslomp: één maandelijkse BTW-factuur, direct aanpassen van mobiliteitsopties en bestedingslimieten en direct inzicht in brandstofverbruik, CO2-uitstoot, vitaliteit en andere gedetailleerde informatie.

Inmiddels timmert XXImo al ruim 10 jaar aan de weg en wordt het platform continu doorontwikkeld. Met ruim 70 enthousiaste collega’s werken we dagelijks aan innovatie in mobiliteit. Het liefst werken we samen vanuit het WTC in Utrecht. Vanaf de 11e verdieping hebben we een fantastisch uitzicht over de stad. Maar we werken net zo fijn online samen.

Zie jij jezelf al werken bij ons? Stuur dan je motivatiebrief en cv in!