Online Performance Marketeer (B2B)

Wil jij één van de grondleggers zijn van een geheel nieuw merk en deze in de markt te zetten?

Voor de introductie en uitbouw van een nieuw te lanceren merk (digital only propositie) zijn wij op zoek naar een sales gedreven, zelfstandige en ondernemende marketeer met een hart voor digital, die ervaren is en een kick krijgt van het genereren van traffic, leads en sales.

Jouw nieuwe plek: een door het dak gaande scale-up met zeer ambitieuze internationale groeiplannen!

Wat doe je?

Je bepaalt de acquisitiestrategie, zet on- en offline campagnes op, en je vertaalt ATL en BTL campagnes naar performance gedreven campagnes. Door de juiste inzet van paid, owned en earned kanalen weet je je doelen binnen tijd en budget te realiseren. Je stelt hierbij de klant centraal, en denkt in sales en leads.

Wat hoort daarbij?

  • Opzetten, testen, analyseren en optimaliseren van merk-, content en sales campagnes, en van lead-nurturing en winback flows
  • Analyseren van gebruik(er)sdata en inzichten vertalen naar effectieve(re) campagnes en flows
  • Bepalen, inrichten, inzetten, testen en door ontwikkelen van performance kanalen samen met externe (media) bureaus
  • Kennis en ervaring met strategie en operatie met marketing automation, datahubs, google stacks, ervaring met it development is ook een pré
  • Op de hoogte blijven van de nieuwste performance marketing ontwikkelingen, en het delen van inzichten hierover met de (marketing)organisatie

Je KPI’s

  • Traffic naar online platformen
  • Online & offline leads en sales
  • Churn nieuwe gebruikers
  • Positieve brand engagement

Onze ideale marketing collega…

  • HBO/WO denkniveau
  • 3-5 jaar relevante werkervaring
  • Strategisch en tactisch sterk
  • Sales gedreven
  • Strategisch en planmatig;
  • Een aanpakker;
  • Analytisch sterk; 
  • Zelfsturend en ondernemend;
  • Een omdenker;
  • Winnaarsmentaliteit;
  • Een team player.

…en als je dan ook nog het volgende af kunt vinken, dan laten we je niet meer gaan.

  • Je bent content met jezelf om wie je bent;
  • Je straalt positiviteit uit;
  • Je staat open voor groei;
  • Wordt blij van conversies;
  • Je bent bekend met de term vrijmibo.

What’s in it for you?

Wij bieden je dé kans om onderdeel te zijn van de (digitale) toekomst van één van de top mobiliteitsaanbieders. En dat doen we ook nog eens op een super plek; op het Centraal Station van Utrecht en vlakbij allerlei leuke cafeetjes en restaurants. Veel collega’s gaan daar regelmatig samen na het werk wat drinken of een hapje eten.

We bieden je verder:

  • Marktconform salaris;
  • Leuke bonusregeling;
  • Je krijgt écht de kans zelf iets op te zetten en je eigen succes te vormen;
  • Je werkt met een divers, energiek en gezellig team;
  • Je werkt in een innovatieve, groeiende internationale organisatie;
  • Een fantastische werkplek op WTC Utrecht CS met fenomenaal uitzicht;
  • Uiteraard een toekomstbestendige vervoersregeling passend bij je functie;
  • Een telefoon(vergoeding) en een laptop;
  • Dagelijkse lunchvergoeding;
  • Een persoonsgebonden studiebudget;
  • Bijdrage aan jouw ziektekostenverzekering; 
  • Volop ontwikkelmogelijkheden;

XXImo is volop in ontwikkeling: de organisatie, onze producten en diensten en de markt waarin we opereren. Dit betekent dat we aanspraak doen op jouw flexibiliteit. Er is veel ruimte voor eigen initiatief en je krijgt veel vrijheid in het vormen van je rol en het behalen van je doelstellingen. Kortom: een uitdagende functie waarin je kunt werken met de nieuwste tools en technieken.

Over XXImo 

XXImo biedt een mobiliteitsoplossing waarmee werkgevers hun medewerkers alle vervoersvrijheden kunnen bieden, terwijl zij controle houden over de zakelijke mobiliteit binnen de organisatie.  

Medewerkers krijgen toegang tot alle vervoersvormen met behulp van één mobiliteitskaart en app. Hiermee kunnen zij eenvoudig hun reis boeken en betalen – van tanken, parkeren, openbaar vervoer, elektrisch laden en autodelen tot het boeken van hotels en (internationale) reizen. De gebruiker is volledig vrij om elke reis op maat in te richten. 

Met het XXImo-platform kunnen werkgevers hun mobiliteitsbeleid tot leven brengen zonder administratieve rompslomp: één maandelijkse BTW-factuur, direct aanpassen van mobiliteitsopties en bestedingslimieten en direct inzicht in brandstofverbruik, CO2-uitstoot, vitaliteit en andere gedetailleerde informatie.  

Inmiddels timmert XXImo al ruim 10 jaar aan de weg en wordt het platform continu doorontwikkeld. Met ruim 70 enthousiaste collega’s werken we dagelijks aan innovatie in mobiliteit. Het liefst werken we samen vanuit het WTC in Utrecht. Vanaf de 11e verdieping hebben we een fantastisch uitzicht over de stad. Maar we werken net zo fijn online samen. 

Zie jij jezelf al werken bij ons? Of heb je eerst nog een vraag? Stuur je motivatiebrief en cv naar hr@xximo.com