Service Team Medewerker

We groeien hard en zijn daarom op zoek naar jou! Als onderdeel van de afdeling Customer Operations bij XXImo help je onze klanten met de best mogelijke dienstverlening.

De afdeling Customer Operations zorgt ervoor dat klanten en gebruikers de best mogelijke dienstverlening hebben. We zijn de radartjes in die zorgen dat alle diensten en producten draaien en blijven draaien.

Als Service Team Medewerker houd jij je bezig met het oplossen van problemen. Je werkzaamheden bestaan niet uit die van een standaard klantenservicemedewerker, maar zijn veelzijdiger en meer uitdagend. Met jouw kennis en inzichten verleen je de ideale service en zorg je ervoor dat onze gebruikers probleemloos kunnen reizen.

Rol & verantwoordelijkheden

Je werkzaamheden zijn divers. Het kan gaan om het beantwoorden van e-mail of telefonie, bijvoorbeeld over een factuur, het aansluiten van extra mobiliteitsdiensten of het verwerken van nieuwe aanvragen. Maar ook het monitoren van diensten en het bijsturen bij uitval. Het verwerken van nieuwe aanvragen en het opschonen van onze systemen en processen. Over dit alles leren we je graag meer zodra je bij ons aan de slag gaat! Daarnaast zien we graag dat je met ons meedenkt over hoe we een nog betere en slimmere service kunnen verlenen aan onze klanten.

Binnen het team heeft iedereen zijn of haar eigen expertise afhankelijk van ervaring en interesse, en om door te groeien binnen het team zijn er genoeg mogelijkheden.

Samen met je collega’s vorm je de radartjes die onze producten en dienstverlening draaiende houden door:

  • Vragen te beantwoorden van eindgebruikers en contactpersonen bij onze klanten door middel van e-mail of telefonie;
  • Inkomende en uitgaande post te verwerken;
  • Transacties en uitval te monitoren om issues te voorkomen;
  • Aanvragen te verwerken;
  • Systemen op te schonen;
  • Backoffice werkzaamheden:
  • Uitzoeken issues en problemen, corner cases, leuk vinden om te graven in casussen;
  • Spin in het web te zijn met andere afdelingen (Finance, Merchants, IT, Sales).

Onze ideale collega…

  • Is servicegericht en klantvriendelijk
  • Is oplossingsgericht – het echt leuk vinden om casussen uit te zoeken en te ‘graven’
  • Is pragmatisch in de dagelijkse werkzaamheden
  • Uitstekende spreek- en schrijfvaardigheid
  • Werk- en denkniveau MBO 4 of hoger
  • 2 of meer jaren werkervaring in soortgelijke functie

Dit bieden wij

  • Marktconform salaris
  • Je werkt in een divers, energiek en hecht team
  • We organiseren regelmatig (online) borrels, een pubquiz of andere supergezellige teamactiviteiten
  • Je werkt in een innovatieve, groeiende en internationaal georiënteerde organisatie
  • We zijn onderdeel van AutoBinck Group en hebben daarmee een financieel sterke aandeelhouder
  • Een fantastische werkplek op de 11e verdieping van het WTC op Utrecht Centraal Station met een fenomenaal uitzicht
  • Diverse opleidingsmogelijkheden en een persoonsgebonden studiebudget
  • Een dagelijkse lunchvergoeding
  • Een bijdrage aan je ziektekostenverzekering
  • En last but not least: je krijgt een eigen XXImo kaart voor al jouw zakelijke reizen

Over XXImo

XXImo heeft de ambitie om mobiliteitsoplossingen toegankelijker, makkelijker, slimmer en internationaler te maken. Inmiddels timmert XXImo al ruim 10 jaar aan de weg en wordt het platform continu doorontwikkeld. Met ruim 70 enthousiaste collega’s werken we dagelijks aan innovatie in mobiliteit. Het liefst werken we samen vanuit het WTC in Utrecht. Vanaf de 11e verdieping hebben we een fantastisch uitzicht over de stad. Maar we werken net zo fijn online samen.

Zie jij jezelf al werken bij ons? Stuur je CV en motivatie naar hr@xximo.com. Wij laten zo snel mogelijk wat van ons horen!